Object

Title: Kontekst w uczeniu się pojęć

Title in english:

Context in Concept Learning

Creator:

Jakubczyc, Janina A.

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 133, s. 42-57

Abstrakt:

Rosnące woluminy, wzrastająca złożoność, wielość źródeł, a także cele gromadzenia danych różne od realizowanych zadań analizy danych są jedną z przyczyn niepowodzeń algorytmów uczenia się pojęć. Szczególnego znaczenia nabierają upraszczające i nieadekwatne do rzeczywistości założenia. Dotyczą one precyzyjności pojęć, kontekstowej niezależności oraz możliwości reprezentacji pojęcia przez pojedynczy opis symboliczny. Przegląd sposobów uwolnienia tych założeń i poszerzenie opisu pojęć o zależności kontekstowe są przedmiotem artykułu.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119563

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 133 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Kontekst w uczeniu się pojęć Oct 30, 2023

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information