Obiekt

Tytuł: Sponsoring - dowód odpowiedzialności społecznej czy sposób na kreowanie wizerunku

Tytuł odmienny:

Sponsorship - the Way of Creation of Image or Social Responsible Activity?

Autor:

Kapralska, Łucja

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 204-212

Abstrakt:

Autorka odpowiadając na pytanie zadane w tytule, stwierdziła, że sponsoring łączy odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstwa z kreowaniem jego wizerunku, ponieważ działa na zasadzie wspierania osób i środowisk, które tej pomocy potrzebują, wzmacniając jednocześnie swój własny obraz. Autorka jest zadnia, że nie ma sprzeczności pomiędzy tymi działaniami, bo sponsoring pozwala na osiągnięcie wielu celów społecznych, ważnych zarówno dla otoczenia firmy, jak i dla niej samej, w kontekście przyjętego założenia, że reputacja jest największym zasobem.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123447

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5 ; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 sie 2023

Data dodania obiektu:

19 sie 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

155

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/161733

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji