The Modern Measures of the Value Created by a Company
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1060, s. 286-298
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1060 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
18 gru 2024
18 gru 2024
120
https://dbc.wroc.pl/publication/168034
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Nowoczesne mierniki wartości kreowanej przez przedsiębiorstwo | 18 gru 2024 |
Mucha, Beata
Mucha, Beata Witkowski, Jarosław. Promotor
Jędrzychowska, Anna Kwiecień, Ilona
Gembalska-Kwiecień, Anna
Jędrzychowska, Anna Kwiecień, Ilona Poprawska, Ewa Kwiecień, Ilona. Redakcja Kowalczyk-Rólczyńska, Patrycja. Redakcja