The Management of Knowledge of E-customers with the Use of the CRM System
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1064, s. 88-96
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1064 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
20 gru 2024
20 gru 2024
11
https://dbc.wroc.pl/publication/168169
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zarządzanie wiedzą o e-klientach z wykorzystaniem systemu CRM | 20 gru 2024 |
Jelonek, Dorota Nowicki, Adam. Redakcja naukowa
Jelonek, Dorota
Jelonek, Dorota
Jelonek, Dorota