Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1132, s. 37-48
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1132 ; Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
13 kwi 2025
26
https://dbc.wroc.pl/publication/172417
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Obsługa klienta z perspektywy nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informacyjnych | 28 lip 2025 |
Binsztok, Aleksander
Binsztok, Aleksander
Cieśliński, Wojciech Kowalewski, Marcin Binsztok, Aleksander