Information society versus consumer culture
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1132, s. 221-227
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1132 ; Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Apr 21, 2025
48
https://dbc.wroc.pl/publication/172586
| Edition name | Date |
|---|---|
| Społeczeństwo informacyjne a kultura konsumpcyjna | Jul 28, 2025 |
Sułkowski, Łukasz
Sułkowski, Łukasz
Sułkowski, Łukasz Jagoda, Henryk. Promotor Haus, Ber. Recenzent Strużyna, Janusz Antoni. Recenzent
Sułkowski, Łukasz