Object

Title: Konkurencyjność wybranych przedsiębiorstw przemysłu mięsnego w opinii konsumentów

Title in english:

The Competition of the Chosen Meat Processing Enterprises in the Opinion of Consumers

Creator:

Kasprzyk, Aleksander

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 386-392

Abstrakt:

The contemporary market is an assemblage of enterprises which must compete and co-operate one with another on different areas. Marketing orientation is very important. The enterprises investigate growing needs of consumers to satisfy clients' through the offered products and on the other hand to realize their own marks.The instruments of the marketing mix are applied by meat processing enterprises on the market of the south-east region of Poland. The influence of the marketing mix over clients/consumers has a different, but very important effect. These instruments are necessary in building the dominant position of the enterprise on the market.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:135768

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information