Relational equity scorecard as a tool of marketing controllership
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1136, s. 313-319
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1136 ; Tendencje rozwojowe współczesnej rachunkowości zarządczej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Jun 22, 2025
8
https://dbc.wroc.pl/publication/175809
| Edition name | Date |
|---|---|
| Karta wyników kapitału relacyjnego jako instrument controllingu działalności marketingowej | Jul 28, 2025 |
Nowak, Marta
Nowak, Marta
Nowak, Marta