Corporate social responsibility as a source of competitive advantage
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1137, s. 168-176
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1137 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
13 lip 2025
20
https://dbc.wroc.pl/publication/176468
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Społeczna odpowiedzialność biznesu jako źródło przewagi konkurencyjnej | 28 lip 2025 |
Witek-Crabb, Anna
Witek-Crabb, Anna
Witek-Crabb, Anna
Witek-Crabb, Anna
Witek-Crabb, Anna
Kaleta, Andrzej Witek-Crabb, Anna