The Review of Applications of Discriminant Analysis in Marketing Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (17); 2006; nr 1123, s. 107-119
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1123 ; Ekonometria, vol. 17
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 29, 2025
Jul 29, 2025
18
https://dbc.wroc.pl/publication/177384
| Edition name | Date |
|---|---|
| Przegląd zastosowań analizy dyskryminacyjnej w badaniach marketingowych | Jul 29, 2025 |
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej Walesiak, Marek. Promotor