Affiliate Marketing as a Cost-optimised Form of Business Development
Biernacki, Michał. Redaktor ; Kowalak, Robert. Redaktor
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/2025.56.6.02 ; oai:dbc.wroc.pl:140702
Debiuty Studenckie ; Debiuty studenckie 2025
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
Oct 7, 2025
Oct 7, 2025
17
https://dbc.wroc.pl/publication/179551
| Edition name | Date |
|---|---|
| Afiliacja jako zoptymalizowana kosztowo forma rozwoju biznesu | Oct 7, 2025 |
Andrzejak, Izabela Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor
Dąbrowska, Nikola Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor
Dunaj, Dawid Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor
Fiecek, Anna Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor
Kaczmarczyk, Oliwia Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor
Leśny, Kacper Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor
Bewko, Klaudiusz Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor
Biernacki, Michał. Redaktor Kowalak, Robert. Redaktor