The Influence of Modem Technologies on the Distribution of Banking Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 113-123
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
10 paź 2025
20
https://dbc.wroc.pl/publication/179713
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wpływ nowoczesnych technologii na dystrybucję usług bankowych | 17 lis 2025 |
Bednarska-Olejniczak, Dorota