Market Segmentation Based on Consumer Preferences Using Latent Class Models in the R Environment
Bartłomowicz, Tomasz ; Bąk, Andrzej
Cytuj jako: Bartłomowicz, T. i Bąk, A. (2025). Segmentacja rynku na podstawie preferencji konsumentów z zastosowaniem modeli klas ukrytych w środowisku R. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. ; s. 182 ; Publikacja dostępna wyłącznie na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Nota copyright obowiązuje do 30 kwietnia 2026. Od 1 maja 2026 publikacja dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/2025.63.4 ; oai:dbc.wroc.pl:141833
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 lis 2025
18 lis 2025
2
https://dbc.wroc.pl/publication/180715
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Segmentacja rynku na podstawie preferencji konsumentów z zastosowaniem modeli klas ukrytych w środowisku R | 18 lis 2025 |
Bartłomowicz, Tomasz
Bartłomowicz, Tomasz
Bąk, Andrzej Bartłomowicz, Tomasz
Bartłomowicz, Tomasz Bąk, Andrzej
Bąk, Andrzej Bartłomowicz, Tomasz
Bartłomowicz, Tomasz Bąk, Andrzej