Fenomen butów Tabi. Badanie wpływu kultowych produktów na markę na przykładzie Maison Margiela
Witek-Crabb, Anna. Redakcja ; Radomska, Joanna. Redakcja
Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
doi:10.15611/2025.44.3.01 ; oai:dbc.wroc.pl:141877
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
Nov 26, 2025
Nov 20, 2025
18
https://dbc.wroc.pl/publication/180762
| Edition name | Date |
|---|---|
| The Tabi Boots Phenomenon. Exploring the Impact of Signature Products on a Brand: A Case Study of Maison Margiela | Nov 26, 2025 |
Dombrowska, Julia Witek-Crabb, Anna. Redakcja Radomska, Joanna. Redakcja
Abidogun, Boluwatife Fabiyi Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja
Hajdas, Monika
Mróz-Gorgoń, Barbara Szymański, Grzegorz
Pawłowska, Kaja Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja