Factors Affecting Successful Sale of Insurance Over Internet
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1197, s. 139-146
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1197 ; Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lis 2025
22 lis 2025
4
https://dbc.wroc.pl/publication/180794
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Czynnik wpływające na powodzenie sprzedaży ubezpieczeń przez internet | 28 lis 2025 |
Kaczała, Monika
Kaczała, Monika Wiśniewska, Dorota
Kaczała, Monika Wiśniewska, Dorota