The Role of Quality in Creating Customers Loyalty of the Unit-Linked Insurance
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1197, s. 312-319
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1197 ; Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lis 2025
23 lis 2025
3
https://dbc.wroc.pl/publication/180815
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Rola jakości w kształtowaniu lojalności nabywców ubezpieczeń na życie typu unit-linked | 28 lis 2025 |
Ostrowska, Anna
Ostrowska-Dankiewicz, Anna
Ostrowska-Dankiewicz, Anna
Ostrowska-Dankiewicz, Anna
Ostrowska-Dankiewicz, Anna
Kobus-Ostrowska, Dorota Miklaszewska, Anna
Ostrowska-Dankiewicz, Anna Zapotoczna, Marcelina
Ostrowska-Karpisz, Anna Siekańska, Małgorzata Wojtowicz, Agnieszka