Financial Measures of the Marketing Activities of the Enterprises
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1200, s. 207-215
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1200 ; Zarządzanie finansami firm – teoria i praktyka
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lis 2025
23 lis 2025
4
https://dbc.wroc.pl/publication/180892
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Finansowe mierniki oceny działań marketingowych przedsiębiorstwa | 28 lis 2025 |
Grzegorczyk, Wojciech
Grzegorczyk, Wojciech Ronka-Chmielowiec, Wanda. Redakcja naukowa