Organization’s innovativeness in the aspect of logistic customer service
Kadłubek, Marcin ; Lis, Tomasz
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 310 ; Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Oct 29, 2024
Jul 21, 2015
521
519
https://dbc.wroc.pl/publication/31631
Edition name | Date |
---|---|
Innowacyjność organizacji w aspekcie log-stycznej obsługi klienta | Oct 29, 2024 |
Knapik, Zofia Hanczar, Paweł. Redakcja Szozda, Natalia. Redakcja
Nawrocka, Dominika Brach, Jarosław. Redakcja Dziaduch, Izabela. Redakcja
Jagodziński, Jacek Kłosowski, Jarosław