Organization’s innovativeness in the aspect of logistic customer service
Kadłubek, Marcin ; Lis, Tomasz
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 310 ; Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
29 paź 2024
21 lip 2015
519
516
https://dbc.wroc.pl/publication/31631
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Innowacyjność organizacji w aspekcie log-stycznej obsługi klienta | 29 paź 2024 |
Knapik, Zofia Hanczar, Paweł. Redakcja Szozda, Natalia. Redakcja
Nawrocka, Dominika Brach, Jarosław. Redakcja Dziaduch, Izabela. Redakcja
Jagodziński, Jacek Kłosowski, Jarosław