Qualitative variables in market segmentation: Similarity coefficients and clustering results
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 236 ; Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 paź 2022
18 sty 2016
262
257
https://dbc.wroc.pl/publication/34343
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zmienne jakościowe w segmentacji rynku: miary powiązań a wyniki grupowania | 18 paź 2022 |
Maciejewski, Grzegorz
Myrda, Anna
Szwarc, Krzysztof
Denkowska, Sabina Fijorek, Kamil Salamaga, Marcin Sokołowski, Andrzej
Šulc, Zdeněk Řezanková, Hana Rusnak, Zofia. Redakcja Zmyślona, Beata. Redakcja
Miechowicz, Izabela Sowińska, Anna Baszko, Artur