Realization of strategy but multiparadigm of analytical marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2016.444.13 ; oai:dbc.wroc.pl:34474
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 444
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
10 paź 2016
249
248
https://dbc.wroc.pl/publication/37979
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Realizacja strategii a multiparadygmat marketingu analitycznego | 11 cze 2022 |
Wiktor, Jan W.
Jopkiewicz, Szymon
Pawłowska, Kaja Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja
Golik-Górecka, Grażyna
Golik-Górecka, Grażyna
Golik-Górecka, Grażyna
Golik-Górecka, Grażyna
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent