Crowdsourcing as a process of creative solutions search
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2016.459.15 ; oai:dbc.wroc.pl:36522
Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
21 mar 2017
607
600
https://dbc.wroc.pl/publication/40194
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Crowdsourcing jako proces poszukiwania kreatywnych rozwiązań | 11 cze 2022 |
Savas, Mehmet Drzymała, Jan. Redakcja
Drzymała, Jan Ratajczak, Tomasz Kowalczuk, Przemysław B. Drzymała, Jan. Redakcja
Seisko, Sipi Aromaa, Jiri Latostenmaa, Petri Forsén, Olof Wilson, Benjamin Lundström, Mari Drzymała, Jan. Redakcja
Kołodziejczak-Radzimska, Agnieszka Drzymała, Jan. Redakcja
Uçurum, Metin Malgir, Eda Deligezen, Hamdi Karaer, Necmettin Avşar, Mustafa Drzymała, Jan. Redakcja
Misiak, Zbigniew