Crowdsourcing as a process of creative solutions search
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Mar 21, 2017
764
776
https://dbc.wroc.pl/publication/40194
| Edition name | Date |
|---|---|
| Crowdsourcing jako proces poszukiwania kreatywnych rozwiązań | Jun 11, 2022 |
Drzymała, Jan Ratajczak, Tomasz Kowalczuk, Przemysław B. Drzymała, Jan. Redakcja
Savas, Mehmet Drzymała, Jan. Redakcja
Kowalski, Wojciech Dudycz, Helena. Redaktor
Kołodziejczak-Radzimska, Agnieszka Drzymała, Jan. Redakcja
Seisko, Sipi Aromaa, Jiri Latostenmaa, Petri Forsén, Olof Wilson, Benjamin Lundström, Mari Drzymała, Jan. Redakcja
Uçurum, Metin Malgir, Eda Deligezen, Hamdi Karaer, Necmettin Avşar, Mustafa Drzymała, Jan. Redakcja