Research methods in the area of SMS-communication within generation Z. Reflections and experiences
Frąckiewicz, Ewa ; Grzesiuk, Aleksandra
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2016.459.19 ; oai:dbc.wroc.pl:36527
Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
22 mar 2017
256
252
https://dbc.wroc.pl/publication/40199
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z | 11 cze 2022 |
Żarczyńska-Dobiesz, Agnieszka Chomątowska, Barbara
Żarczyńska-Dobiesz, Agnieszka Chomątowska, Barbara
Kędzierska, Natalia Gasz, Małgorzata. Redaktor Koza, Andrzej. Redaktor Politaj, Adriana. Redaktor
Frąckiewicz, Ewa Mącik, Radosław Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Kalińska-Kula, Magdalena Smalec, Agnieszka