Object

Title: Wykorzystanie podejścia zwinnego w budowaniu marki pracodawcy

Title in english:

Agile approach in employer brand building

Creator:

Idzikowski, Wojciech ; Cieśliński, Wojciech ; Głowicki, Piotr

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2018, Nr 511, s. 84-92

Abstrakt:

Podejście zwinne jest obecnie coraz częściej wykorzystywane do organizacji procesów biznesowych. Jego zastosowanie rozpoczęte w projektach dotyczących wytwarzania oprogramowania stało się fundamentem metodycznym do usprawniania procesów budowania marki pracodawcy. Autorzy prezentują wyniki badań nad podejściem zwinnym, prowadzonych przez ostatnie ponad 10 lat w 49 organizacjach. W artykule zaprezentowano wycinek badań dotyczący kształtowania marki pracodawcy. Publikacja składa się z trzech części: teoretycznej (gdzie wskazane są podstawy definicyjne podejścia zwinnego), empirycznej (przedstawiającej analizę porównawczą dwóch wybranych organizacji kształtujących markę pracodawcy w zupełnie inny sposób), w trzeciej części wskazano kierunki doskonalenia i determinanty do budowania marki pracodawcy w oparciu o podejście zwinne

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2018.511.07 ; oai:dbc.wroc.pl:45563

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 511 ; Sukces w zarządzaniu kadrami Wyzwania wobec funkcji personalnej w organizacjach w warunkach rynku pracownika Problemy zarządczo-ekonomiczne

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

This page uses 'cookies'. More information