Object

Title: Motywatory zmniejszające uczucie niepewności – porównawcze studium przypadków

Title in english:

Motivators reducing the feeling of uncertainty – comparative case study

Creator:

Krasiński, Marek

Description:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 2 (27), s. 91-101

Abstrakt:

Opracowanie dotyczy zagadnień związanych z motywatorami zmniejszającymi uczucie niepewności w miejscu pracy. Zawiera wyniki badań empirycznych w trzech grupach przedsiębiorstw – polskich, w których stosowane są japońskie metody zarządzania, polskich, gdzie tych metod się nie stosuje, oraz japońskich funkcjonujących w Polsce. Zastosowano analizę studiów przypadków w trzech wymienionych grupach. Celem pracy jest zaprezentowanie doświadczeń japońskich firm funkcjonujących w Polsce oraz polskich firm działających w Polsce z podziałem na przedsiębiorstwa, w których są i w których nie są stosowane japońskie koncepcje zarządzania w zakresie znaczenia poszczególnych typów motywatorów w redukowaniu uczucia niepewności pracowników. W zakończeniu podano przykłady działań podejmowanych w japońskich firmach w Japonii, a także sformułowano zalecenie, by szereg z nich przenieść do Polski, aby wzmocnić skuteczność motywowania i przyczynić się do zmniejszenia uczucia niepewności u polskich pracowników

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:32237

Language:

pol

Relation:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 2 (27)

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information