Object

Title: IDA Ireland jako przykład efektywnej agencji promocji bezpośrednich inwestycji zagranicznych

Title in english:

IDA Ireland as an Example of an Effective Investment Promotion Agency

Creator:

Kuźmińska-Haberla, Aleksandra

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 132, s. 152-160

Abstrakt:

Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rozwoju gospodarczego wzmaga konkurencję o ich przyciąganie, a także stwarza konieczność przygotowania programów promocji, które realizowane są przeważnie przez agencje promocji inwestycji. Jednym z przykładów bardzo skutecznej agencji jest irlandzka IDA (Industrial Development Agency). Celem niniejszego artykułu jest identyfikacja oraz charakterystyka czynników sukcesu IDA Ireland. Agencja uważana jest za jedną z najlepszych na świecie dzięki elastyczności w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków rynkowych, odpowiadania na potrzeby klientów - inwestorów, sposobu organizacji czy spektrum wykonywanych zadań. Jej rozwiązania służą za przykład również polskiej agencji promocji inwestycji zagranicznych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119653

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 132 ; Ekonomia, vol. 7 ; Regionalizm i globalizacja

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information