IDA Ireland as an Example of an Effective Investment Promotion Agency
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 132 ; Ekonomia, vol. 7 ; Regionalizm i globalizacja
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Oct 30, 2023
Jan 25, 2023
69
https://dbc.wroc.pl/publication/157829
Edition name | Date |
---|---|
IDA Ireland jako przykład efektywnej agencji promocji bezpośrednich inwestycji zagranicznych | Oct 30, 2023 |
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra Michalczyk, Wawrzyniec. Redakcja
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra