Object

Title: The Significance of Cultural Factors in International Business in Eastern Asia

Title in english:

Znaczenie czynników kulturowych w biznesie międzynarodowym w Azji Wschodniej

Creator:

Skulska, Bogusława ; Skulski, Przemysław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 136, s. 184-200

Abstrakt:

Doing business in East Asia is challenging. The scope of its market is enormous and cultural differences among its business people extreme. But when handled correctly, doing business in Asia is a wonderful adventure. The overview of the most important religious systems, elements of culture and main cultural orientations in East Asia region allowed to indicate the most significant specific features which to a large extent affect doing international business.

Publisher:

Publishing House of Wrocław University of Economics

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119719

Language:

eng

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 136 ; Ekonomia, vol. 9 ; Macroeconomics

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information