Znaczenie kultury w działaniach marketingowych przedsiębiorstw na całym świecie - wybrane aspekty
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 113 ; Ekonomia
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
18 mar 2023
56
https://dbc.wroc.pl/publication/158763
Nazwa wydania | Data |
---|---|
The Meaning of Culture in Marketing Activities of Enterprises Worldwide - Selected Aspects | 30 paź 2023 |
Miesiączek, Magdalena Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja
Ślusarczyk, Stanisław Ślusarczyk, Piotr Ślusarczyk, Radosław
Cutter, Magdalena Katarzyna Pisz, Zdzisław. Promotor
Sokół, Aneta
Sokół, Aneta
Brodzka, Monika Drapella-Hermansdorfer, Alina. Promotor