Obiekt

Tytuł: Przesłanki wdrażania podejścia strategicznego do praktyki zarządzania publicznymi szkołami wyższymi

Tytuł odmienny:

Prerequisites for Strategic Management Implementation into Public Schools of Higher Education

Autor:

Cyfert, Szymon ; Jasiczak, Jakub ; Kochalski, Cezary

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 57-67

Abstrakt:

Celem opracowania była identyfikacja i analiza przesłanek wdrażania podejścia strategicznego do praktyki zarządzania publicznymi szkołami wyższymi w Polsce. Przeprowadzone postępowanie badawcze wykazało, że kluczowymi czynnikami wpływającymi na podjęcie decyzji o inicjacji procesu zarządzania strategicznego są czynniki pochodzące z otoczenia bliższego i dalszego - wzrastająca presja konkurencyjna, zapowiadane zmiany w szkolnictwie wyższym oraz zmiany demograficzne.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:121773

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116 ; Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

2 cze 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

31

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/160068

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji