Object

Title: Wykorzystanie metod wyborów dyskretnych w badaniach koncepcji nowych produktów

Title in english:

Concept analysis of new products with discrete choice method

Creator:

Rybicka, Aneta

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 22, s. 195-203

Abstrakt:

In the concept analysis of new products discrete choice method is used. The article presents concept analysis of new products – travel agencies’ offers carried out in July and August 2007 on a sample of population of Jelenia Góra, with the application of discrete choice methods. Data are collected especially for this work using a questionnaire. In the paper conditional logit model is applied to the concept analysis of new products to present which attribute’s levels are stimulants and non-stimulants for probability of offer choice.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124456

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 22

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information