Obiekt

Tytuł: Wykorzystanie metod wyborów dyskretnych w badaniach koncepcji nowych produktów

Tytuł odmienny:

Concept analysis of new products with discrete choice method

Autor:

Rybicka, Aneta

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 22, s. 195-203

Abstrakt:

In the concept analysis of new products discrete choice method is used. The article presents concept analysis of new products – travel agencies’ offers carried out in July and August 2007 on a sample of population of Jelenia Góra, with the application of discrete choice methods. Data are collected especially for this work using a questionnaire. In the paper conditional logit model is applied to the concept analysis of new products to present which attribute’s levels are stimulants and non-stimulants for probability of offer choice.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:124456

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 22

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

6 paź 2023

Data dodania obiektu:

6 paź 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

21

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/162777

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji