Obiekt

Tytuł: Marketing a strategie rozwoju polskich gmin

Tytuł odmienny:

Marketing and Strategy for Development of Polish Municipalities

Autor:

Nowacki, Robert

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 3, s. 329-338

Abstrakt:

Management of a territorial unit requires creating its competitiveness in acquisition of investment capital and attraction of tourists and new dwellers. This is served by a strategy for local development, which integrates therein a number of activities aimed at an increase of attractiveness of the municipality against the background of other ones. The surveys carried out among the municipality offices (creators of the strategy for local development) and local enterprises (beneficiaries of the gains resulting from usage of these strategies) show that the tools of territorial marketing are used more and more often for this purpose. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:124849

Język:

pol

Powiązania:

Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 3

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

15 paź 2023

Data dodania obiektu:

15 paź 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

82

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/163204

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Marketing a strategie rozwoju polskich gmin 15 paź 2023
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji