Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 507-514
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
16 mar 2025
21
https://dbc.wroc.pl/publication/171237
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wielopoziomowe modele strukturalne w badaniach marketingowych - porównawcza analiza więzi relacyjnych na rynku usług | 28 lip 2025 |
Sagan, Adam Rudawska, Iga
Rudawska, Iga
Rudawska, Iga
Rudawska, Iga
Rudawska, Iga
Sagan, Adam
Sagan, Adam Sobocińska, Magdalena. Redakcja