Object

Title: Znaczenie przywództwa jako wartości niematerialnej w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa

Creator:

Skowron, Paweł

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1177, s. 134-140

Abstrakt:

Not material value is called leadership. It is one of the most precious assets of a company. Economics of immaterial value shows that somebody who runs a company is responsible for creating the image of the brand, making organisation's culture. He is a factor of value creation. On the other hand - all the people who are interested in a company for example: investors, suppliers, competitors and workers, who will work there in the future are all associated with the company and estimate its potential. Well-running company, developing subordinates's skills, creating co-operation's culture, workers's fluctuacion or satisfaction becomes the measure of company's estimation. The people will feel associated with the company and will stay there as long as the company's management system will give them satisfaction with their job. All of these elements influence company's price on the market. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:134332

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1177 ; Zarządzanie jakością i środowiskiem jako determinanty doskonalenia działania organizacji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Rights Owner:

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Location:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information