Social Marketing in the Processes of Idea Adoption and Changes
Iwankiewicz-Rak, Barbara ; Rak, Lech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 37-47
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 maj 2025
42
https://dbc.wroc.pl/publication/173780
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Społeczny marketing w procesach adaptacji idei i zmian | 28 lip 2025 |
Iwankiewicz-Rak, Barbara
Iwankiewicz-Rak, Barbara
Iwankiewicz-Rak, Barbara
Iwankiewicz-Rak, Barbara Błaszczyk, Feliks
Iwankiewicz-Rak, Barbara Mróz-Gorgoń, Barbara