Planning and Organizing Corporate Public Relations (On the Basis of the Questionnaire Research)
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 95-109
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 maj 2025
26
https://dbc.wroc.pl/publication/173785
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Planowanie i organizacja działań public relations w przedsiębiorstwach (w świetle badań ankietowych) | 28 lip 2025 |
Daszkiewicz, Magdalena
Daszkiewicz, Magdalena
Daszkiewicz, Magdalena