Sułkowski, Łukasz ; Seliga, Robert
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1183, s. 519-524
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1183 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
May 21, 2025
38
https://dbc.wroc.pl/publication/174422
| Edition name | Date |
|---|---|
| Narzędzia promocji w marketingu relacji | Nov 17, 2025 |
Sułkowski, Łukasz Seliga, Robert
Sułkowski, Łukasz Seliga, Robert
Sułkowski, Łukasz
Sułkowski, Łukasz
Sułkowski, Łukasz Jagoda, Henryk. Promotor Haus, Ber. Recenzent Strużyna, Janusz Antoni. Recenzent