Personal marketing as a tool of shaping flexibility of organization
Brol, Marian W. ; Rzońca, Waldemar
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1141, s. 73-81
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1141 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
27 lip 2025
37
https://dbc.wroc.pl/publication/177220
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Marketing personalny jako instrument kształtowania elastyczności organizacji | 28 lip 2025 |
Rzońca, Waldemar Brol, Marian W.
Rzońca, Waldemar Brol, Marian W.
Rzońca, Waldemar
Rzońca, Waldemar
Brol, Marian Waldemar Grudzewski, Wiesław M. Promotor
Bieńkowska, Agnieszka Brol, Marian Waldemar Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja