Object

Title: Luki informacyjne polskich przedsiębiorstw turystycznych a nowoczesne źródła i metody badań zachowań konsumenckich

Creator:

Jedlińska, Maja

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Gospodarka a Środowisko (6); 2006; nr 1145, s. 160-171

Abstrakt:

The observed development of consumer behaviour theory and practice did not cover, as yet, tourist market. However, it is in this particular market that many information gaps occur, referring, among others, to segmentation criteria, reaction to advertising, shopping plans, evaluation of tourist visits etc. The above will be supported by the author of the hereby analysis. It seems substantial to point to main research problems, which occur in the tourist market including research methods and sources, but also touching upon the existence of many less typical studies, which still require more extensive analysis. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

[dokument ikonograficzny]

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:139277

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1145 ; Gospodarka a Środowisko, 6 ; Wybrane problemy funkcjonowania samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information