Object

Title: Customer Relationship Management - wdrażanie w przedsiębiorstwie na przykładzie Telekomunikacji Polskiej SA

Title in english:

Customer relationship management - putting into practice in the company using the Telekomunikacja Polska SA example

Creator:

Łopaciński, Karol

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (8); 2005; nr 1094, s. 61-73

Abstrakt:

The first part of the article presents the essence of CRM and stages of putting it into practice in the firm, with the special emphasis on the operating and analytic CRM. The second part was devoted to the Customer Relationship Management in economic practice. Telekomunikacja Polska SA example has been used. The process of introducing CRM was presented and the importance of the Call Center and Back Office in this process. The opinions about CRM in TP SA have proved a number of mistakes: insufficient defining of business processes, weak guidelines of CRM communication in the company, staff unprepared and wrong adjustments of the information system.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:140341

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1094 ; Informatyka ekonomiczna, nr 8 ; Wybrane zagadnienia

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information