Internal communication as an area of PR influence - aims, rules, meaning tools
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 151-159
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
23 lis 2025
23 lis 2025
5
https://dbc.wroc.pl/publication/180850
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wewnętrzna komunikacja jako zakres oddziaływania public relations - cele, zasady, znaczenie, narzędzia | 23 lis 2025 |
Kulig-Moskwa, Katarzyna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Nogieć, Joanna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Nogieć, Joanna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Strzelczyk, Agata Pijet-Migoń, Edyta