The role and tasks of line Manager in the employee's coaching process
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 213-224
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
23 lis 2025
23 lis 2025
3
https://dbc.wroc.pl/publication/180857
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Rola i zadania kierownika liniowego w procesie coachingu pracowników | 23 lis 2025 |
Janiak-Rejno, Iwona
Janiak-Rejno, Iwona
Janiak-Rejno, Iwona
Janiak-Rejno, Iwona
Janiak-Rejno, Iwona
Janiak-Rejno, Iwona Chomątowska, Barbara
Jasiński, Zdzisław Janiak-Rejno, Iwona