CRM as a tool of client knowledge management on the bank example
Teneta-Skwiercz, Dorota ; Matulko, Marta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 275-283
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 23, 2025
Nov 23, 2025
4
https://dbc.wroc.pl/publication/180864
| Edition name | Date |
|---|---|
| CRM jako instrument zarządzania wiedzą o klientach na przykładzie banku | Nov 23, 2025 |
Teneta-Skwiercz, Dorota
Teneta-Skwiercz, Dorota
Teneta-Skwiercz, Dorota
Teneta-Skwiercz, Dorota
Teneta-Skwiercz, Dorota
Teneta-Skwiercz, Dorota