Obiekt

Tytuł: Wpływ elementów nazwy marki na jej postrzeganie przez nabywców – badanie eksploracyjne

Tytuł odmienny:

The influence of brand name components on purchaser’s brand perception − exploratory study

Autor:

Krycia-Chomińska, Agata

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 3 (16), s. 48-62

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest odpowiedź na pytanie, jakie są i jakie mogą być kierunki dalszych badań wpływu poszczególnych elementów marek, w szczególności nazw, na nabywców. Metodą analizy literatury zbadano dotychczas rozważane problemy i hipotezy w zakresie wpływu elementów marek na ich postrzeganie przez nabywców, przeprowadzono analizę dotychczasowych badań empirycznych oraz przedstawiono propozycje modelu i hipotez wynikających z luk badawczych

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2013

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:26908

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 3 (16)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-08-05

Data dodania obiektu:

2015-04-13

Liczba wyświetleń treści obiektu:

2

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

1

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/29779

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji