CRM System Concept for the Needs of Preferences Analysis of Enterprise Clients
Becker, Jarosław ; Stankiewicz, Monika
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 187 ; Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2011, Nr 20
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
22 paź 2023
1 sty 2023
108
https://dbc.wroc.pl/publication/157344
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Koncepcja systemu CRM na potrzeby analizy preferencji klientów przedsiębiorstwa | 22 paź 2023 |
Krzepicka, Alicja
Domagała, Michał Łakoma, Agnieszka Piwoni-Krzeszowska, Estera
Grębosz-Krawczyk, Magdalena Otto, Jacek Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Stolarska, Monika Mańko, Kamila
Wójcik, Grażyna Paulina
Skowron, Paweł