Obiekt

Tytuł: Wielowymiarowość wizerunku terytorialnego i jej wpływ na procesy pomiaru

Tytuł odmienny:

Multidimesional Character of Destination Image and Its Influence on the Measurement Processes

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80, s. 31-43

Abstrakt:

Badanie wizerunku terytorialnego jest złożonym procesem, który wymaga uwzględnienia wielu różnych wymiarów. Wielowymiarowy charakter wizerunku kraju, miasta czy regionu wpływa na złożoność procesów pomiaru, a także wybór metod i kryteriów badawczych. W artykule zostały przedstawione wymiary, kryteria i metody pomiaru, które mogą być wykorzystywane w określaniu i ocenie wizerunku miast, krajów i regionów.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:122952

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80 ; Nauki o Zarządzaniu, vol. 2 ; Badania rynkowe

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

11 lip 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

65

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/161222

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji