Obiekt

Tytuł: Oczekiwania i zadowolenie klienta jako wyznaczniki kierunków doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania

Tytuł odmienny:

Customers expectation and satisfaction as determinants of normalized management systems improvement

Autor:

Brzozowski, Tomasz

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 57-63

Abstrakt:

W artykule podjęto próbę sformułowania i usystematyzowania problemów związanych z doskonaleniem znormalizowanych systemów zarządzania w kontekście realizacji zasady orientacji na klienta. Okazuje się bowiem, że wśród wielu determinant skuteczności systemów zarządzania stosunkowo rzadko znajdują się takie, które bezpośrednio lub pośrednio dotyczą klientów organizacji. Tymczasem klient, a dokładniej jego wymagania, są tym, wokół czego znormalizowane systemy zarządzania powinny się koncentrować. Ponadto sto¬pień spełnienia wymagań klienta jest jednym z wyznaczników skuteczności systemów. Zatem nie powinno budzić wątpliwości stwierdzenie, że sposób realizacji działań związanych z obsługą klienta musi wpływać na skuteczność systemów zarządzania.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123914

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 wrz 2023

Data dodania obiektu:

19 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

16

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/162217

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji