Obiekt

Tytuł: Audyt drugiej strony jako badanie zadowolenia klienta i szansa na rozwój

Tytuł odmienny:

Second-party audits as a customer satisfaction survey and chance for development

Autor:

Greber, Tomasz

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 240-248

Abstrakt:

Audyty drugiej strony wydają się bardzo ważnym elementem komunikacji z klientem. Podczas nich dostawca ma możliwość sprawdzenia, czy wszystkie wymagania klienta zostały spełnione. Jest to zatem bardzo dobra droga do doskonalenia systemu zarządzania w zgodności ze standardami narzuconymi przez klienta. Niestety audyty drugiej strony nie zawsze są prowadzone idealnie. W artykule zaprezentowano niektóre problemy związane z nimi.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123957

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

20 wrz 2023

Data dodania obiektu:

20 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

26

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/162264

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji